Izdelava spletnih strani za učinkovit nastop

Začetek nove poslovne poti, zastarela podoba ali klic po večjem številu povpraševanj, prometa ali prodaje so razlogi, zakaj je izdelava spletnih strani priporočljiva in tako rekoč v današnjih časih tudi nujna. Če želimo, da je naš nastop na spletu kakovosten in privlačen za skupino, na katero ciljamo, torej naše potencialne stranke, mora le-ta biti ustvarjen po določenih smernicah.

Temu sledijo celostna podoba, grafični materiali ter sproti in na koncu tudi kakovostna optimizacija spletnih strani. Ko so vse komponente lepo povezane in tvorijo celoto, bo tudi vaš nastop pritegnil primerne uporabnike, preko katerih boste svoje izdelke ali storitve zlahka predstavili. Da pa vsega ne bi bilo treba opraviti vam, lahko prepustite pomembne komponente, kot je to na primer: https://www.dominatus.si/izdelava-spletnih-strani, kakšni priznani agenciji, ki vas bo prav tako vodila, skupaj z vami gradila in vam pomagala na poti do uspeha.

Izdelava spletnih strani

Zakaj je pomembna izdelava spletnih strani?

Spletni nastop podjetja in celotne blagovne znamke je izrednega pomena, kadar se želite predstaviti ali s svojimi storitvami in izdelki pomagati svojim ciljnim skupinam. Da pa se zgodi preobrat in naredite uspešen prestop na trg, pa je pomembno, da imate spletno podobo, ki izžareva: odlično uporabniško izkušnjo, unikatno grafično oz. vizualno podobo ter ostale vidike, ki želene kupce oz. naročnike zadržujejo na strani. Ob enem pa jih tudi nagovorite, da stopijo z vami v kontakt preko telefona, izpolnijo povpraševanje ali naredijo kakšno drugo akcijo (angleško: CTA ali call to action).

Potek in izdelava spletnih strani

Kadar se odločite, da želite ustvariti nove ali prenoviti stare strani, vas bo izbrana agencija vodila preko naslednjih 4-korakov:

1. Načrtovanje

To je faza, kjer se premišljeno izrišejo žični modeli (angleško: wireframe), ki vključujejo vse pomembne funkcije ter določajo, kako bodo elementi na strani postavljeni. Skladno se določijo tudi prednosti ter koristi, za ciljne skupine oz. uporabnike, ki vas ločijo od konkurence, ter same uporabnike prepričajo, da postanejo vaši naročniki.

2. Grafična podoba

Ko se osnutek konča, oblikovalec ustvari vašo prvo/ vstopno stran, in če ste z videzom zadovoljni, se posveti oblikovanju še vseh ostalih podstrani, kategorij, postavitvam morebitnih izdelkov, kontaktnim obrazcem, nakupovalni košarici in podobno. Ko se tukaj delo zaključi, se projekt preda naprej programerjem.

3. Razvoj ter postavitev

Programer, ki mu je bila predana grafična podoba, nato še sledi zamislim oblikovalca ter nadaljuje delo, tako da se izdelava spletnih strani lahko zaključi. Poskrbi se za morebitne preusmeritve, da ne izgubite uvrstitve v brskalnikih ter samega obiska.

4. Zadnji korak vsebuje povečanje prodaje in obiska na strani

To pomeni, da je treba vključiti tudi določena orodja, preko katerih lažje spremljamo sam napredek in strani zagotovimo konstantno rast. Med drugim je tukaj pomembna prav tako optimizacija spletnih strani, ki poskrbi, da preko izbranih ključnih besed, fraz, SERP-a in tudi brskalnika, pritegne vam namenjene uporabnike, ki se spremenijo v kupce.

Kakovostna optimizacija spletnih strani in njena pomembnost

Optimizacija spletnih strani li povedano drugače SEO, je odličen način, kako na dolgi rok vabiti, in pridobivati nove potencialne kupce na svojo stran, izdelek ali storitev. Če je vaš namen povečati obisk, prepoznavnost vaše blagovne znamke ter samo prodajo, je skoraj nujno, da poskrbite, da je urejena optimizacija spletnih strani.

Njen potek, kadar jo za vas izvaja agencija, gre nekako takole

1. Po opravljeni tehnični analizi spletne strani se izberejo ustrezne ključne besede, ki bodo pripomogle k vaši rasti,

2. Nato sledi on-site optimizacija spletnih strani, ki se razdeli na osnovne tehnične zadeve, kjer se uredijo naslovi, slike in ostala tehnična predstavitev, tako, da brskalnik razume strukturo, namen ter vsebino strani. Kot drugo pa je kakovostna vsebina, preko katere se lahko uporabnik poveže z izdelkom ali storitvijo, ki jo ponujate.

3. Ko je optimizacija na strani urejena, se nadaljuje na off-site. To pa pomeni, kot pove že samo ime, da se povezave gradijo izven spletne strani. Torej, gre za pridobivanje kakovostnih zunanjih povezav, ki kažejo nazaj na vašo stran in vam dostavljajo tako imenovan »link juice« ali kredibilnost. Ta metoda je odlična za izboljšanje pozicij in lovljenje uporabnikov.

Kadar se za izvajanje le-te odločite sami, se velikokrat zgodijo napake, ki pa vas lahko kaj hitro stanejo izgubo uporabnikov. Zaradi nepoznavanja samih uporabnikov in njihove izkušnje na strani velikokrat podjetja izberejo napačne ključne besede, s katerimi kličejo uporabnike na storitev ali izdelek. Nato se zgodi tudi, da je uporabljena neprimerna, kopirana, neunikatna ali pomanjkljiva vsebina, ki kupcem ne da vrednote, in tudi uvrstiti se ne uspe visoko. Za kopirano vsebino pa vas lahko brskalnik tudi kaznuje z zelo nizkimi uvrstitvami ali izbrisom.

Optimizacija spletnih strani

Izdelava spletnih strani brez optimizacije je ničelna!

Zagotovo poznate zgodbo o šivanki in niti, kajne? Šivanka brez niti je ničelna, saj ne zmore narediti povezave med dvema deloma blaga, kot to lahko naredi nitka. Enako velja tukaj. Izdelava spletnih strani nima smisla za uporabnike in brskalnik, če ni urejena optimizacija ter določene primerne ključne besede. Uporabnik bo zmeraj prišel na vašo stran preko vpisane ključne besede.

Če na primer ponujate storitev SEO, je treba to s ključem, kot je na primer: optimizacija spletnih strani za brskalnike in podobno, tudi podkrepiti.

Sama vsebinska optimizacija spletnih strani je izredno močna, saj se preko kakovostne vsebine lahko povežemo s svojimi kupci oz. ciljno skupino, ki jo zanimajo naše storitve ali izdelki. Zelo pomembno je, da ste osredotočeni na uporabnika in na to, kako se počuti, kako funkcionira njegove želje in potrebe.

Avtor prispevka: