Grafično oblikovanje predstavlja kreiranje DNK vsake blagovne znamke
Bi radi iz svojega posla naredili nekaj več? Grafično oblikovanje je ustvarjalen proces, s katerim lahko povečate svoj dobiček in se prikupite mnogim strankam z izdelanimi vizualnimi podobami preko spletnih strani, tiskovin, oglasov ali raznih prikupnih embalaž, ki jih vidijo v trgovinah.
Bi želeli svojo blagovno znamko dvigniti višje s profesionalno ekipo, ki obvlada grafično oblikovanje?
V podjetju Agaric vam bodo pripravili želeno grafično podobo, pri kateri vam bodo tudi strokovno svetovali in celotno stvar popeljali v smer, kjer boste vsi imeli pozitivne učinke le te! Poglejmo si, kaj pravzaprav je grafično oblikovanje, CGP in kakšni so njihovi učinki na končne uporabnike.
Kaj je grafično oblikovanje in zakaj je tako pomembno?
Grafično oblikovanje je torej proces, ki je namenjen vizualni komunikaciji vaše blagovne znamke, njeni predstavitvi ter nagovarjanju posameznikov in določene ciljne skupine, za katere želite, da naredijo korak v smeri nakupa ali kakšne druge želene interakcije.
Zakaj je oblikovanje pomembno?
Zato, ker so naše oči tiste, s katerimi zaznavate ter interacirate, kupujete in izbirate stvari. Oči so tiste, preko katerih si zapomnite podobe in simbole, ki nekako vplivajo na vaša čustva. In grafično oblikovanje je tisto, ki zagotovi, da ko si uporabnik ogleduje spletno stran, tiskovino ali izdelke, se mu te vtisnejo v spomin.
Da bi se zgodil ta vtis v spomin, pa poskrbimo z izbiro grafičnih elementov, barv, pisavo, fotografije ipd. Torej takšno kombinacijo, ki bo pozitivno vplivala na čustva in prispevala k želeni interakciji.
Kaj pomeni celostna grafična podoba za grafično oblikovanje in vašo blagovno znamko?
Celostna grafična podoba je tisti del podjetja, ki poskrbi, da podjetje v javnosti deluje profesionalno, strokovno, igrivo oz. čisto po svojih smernicah, ki jim lahko ljudje zaupajo. S CGP-jem se kaže v javnosti in predstavlja, kaj se pravzaprav skriva v njegovi notranjosti, kakšne so njegove vrednote, kakšna je njegova identiteta.
Tukaj je grafično oblikovanje ključen del vzpona na trgu, saj omogoča, da se vaša blagovna znamka v širši družbi ter raznih medijih, predvsem pa med strankami in poslovnimi partnerji, pojavi v edinstvenih oblikah in z večjimi možnostmi zapomnitve.
S čim pa se predstavlja CGP?
K Celostni Grafični Podobi štejemo vse, kar podjetje predstavlja širši javnosti, torej:
- logotip,
- vizitke,
- tipografija,
- dokumenti,
- letaki,
- vabila,
- letaki,
- brošure,
- embalaža,
- barvna shema podjetja,
- promocijski materiali,
- žig,
- ovojnice,
- prisotnost na spletu.
Vsako podjetje pri postavitvi celostne grafične podobe ne potrebuje vsega tega, kar pomeni, da se elementi prilagodijo potrebam vsakega podjetja posebej.
Kadar gre za grafično podobo vašega podjetja, se je treba vprašati, kaj želite svojim uporabnikom oz. svoji ciljni skupini sporočiti; kakšno zgodbo piše vaše podjetje; kaj želite, da stranke govorijo o vas; kaj pričakujete od grafičnih elementov in kako naj drugi gledajo na vaše podjetje.
To je izredno pomembno pri postavljanju grafičnih elementov ter CGP-ja. CGP je zelo pomemben element oz. kar DNK vaše blagovne znamke.
Vizualne zgodbe so tiste, ki potrošnika oz. uporabnika najbolj prepričajo v nakup.
Ponudba, ki je ne boste mogli zavrniti
Kadar ste na začetku svoje poti in potrebujete zraven celostne grafične podobe tudi grafično oblikovanje, razne tiskovine, graviranje in podobno, je strašljivo in tvegano izbrati podjetje, ki ga ne poznate.
Tukaj vam svetujemo, da si ogledate njihove reference ali jih zaprosite za predogled želenega oblikovanja, da vidite, če ste izbrali strokovno ekipo, ki ve, kaj dela. Podjetje Agaric je eno izmed teh podjetij, ki se stranki popolnoma posveti in ponudi celoten paket za postavitev blagovne znamke v javnost.
Zraven tega so strokovnjaki prav tako za:
- profesionalno svetovanje,
- izdelavo celostne grafične podobe (CGP),
- priprava na tisk,
- možnosti različnih vrst tiska:
- sitotisk,
- tampotisk,
- offset in digitalni tisk,
- veliko formatni tisk.
- gravura in vezenje.
S čim bi želeli prepričati svoje uporabnike, da ste vredni zaupanja in da naj izberejo ravno vas za izdelavo oz. izpolnitev želja? Zakaj ste boljši kot drugi in kaj več imate vi, kar vaša konkurenca nima? Kljub kratki dobi na trgu ste lahko odlična izbira kupcem, ki se bodo vračali po izdelek ali storitev ravno k vam. »Vsake oči imajo svojega malarja« pravijo, zato izkoristite priložnost in se potegujte za potencialne stranke, ki vam lahko prinesejo še več zadovoljnih strank in dobrih priporočil v prihodnosti. Zadovoljstvo, strokovnost, zaupanje in kakovost so smernice, ki jih bodo stranke pri vas cenile!
Če zdaj vse to potegnemo skupaj in dobro pogledamo, je na koncu to v celoti, popolnoma dovršena izvedba, ki dopolni vsak promocijski material podjetja.
Gre vse od svetovanja, oblikovanja, postavitve CGP in blagovne znamke do raznih vrst promocijskih materialov in na koncu tiska. Naj bo vaš CGP, določen po vaših smernicah podjetja, in promocijski material privlačen in zapomnljiv iz strani uporabnikov.
Vsako podjetje se predstavi drugače, kako se želite svojim potencialnim uporabnikom, predstavili vi?