Facebook oglaševanje in njegov učinek na prodajo podjetij

Živimo v dobi hitrih sprememb, hitrih odločitev in seveda – hitrega interneta. Trgovine ter dostop do storitev celega sveta so le en klik stran in ko odpremo svoj brskalnik lahko v le nekaj sekundah dostopamo do vseh informacij, ki jih potrebujemo.

Vse našteto zveni kot virtualni raj, vendar sta tehnološki razvoj in napredek prinesla z vsemi prednostmi tudi številne slabosti. Internet je postal zasičen in ogromna izbira informacij je začela predstavljati velik problem, ko iščemo točno specifične podatke zase. Med ponudniki raznih informacij, dobrin ter storitev na spletu je tako nastala prava bitka za pozornost uporabnikov interneta in iskanje novih možnosti dostopanja do ljudi preko spletnih orodij je postala znanost zase. Oglasi so postali dodelani, premišljeni in nas znajo najti celo preden mi najdemo njih, zato je dodelano oglaševanje preko spleta postalo nepogrešljiv del strategije vsakega podjetja. Tako se je pred odločitvami, kot je na primer ali je za nas bolj primerno Facebook oglaševanje ali katero drugo, vredno posvetovati s strokovnjakom na tem področju. Tu pridemo na vrsto mi.

Smo mlad kolektiv, ki vidi v iskanju rešitev za stranke pozitivne izzive in priložnost za kreativo na področju digitalnega marketinga. Iščemo nove in izvirne načine, kako našim strankam pomagati do boljšega spletnega nastopa in jim tako doseči zastavljene cilje.

Kako torej izbrati primeren način oglaševanja zase?

V preteklosti je oglaševanje potekalo predvsem od ust do ust in mnogi si upajo trditi, da je bila takšna reklama celo boljša in učinkovitejša kot katerakoli danes. To seveda drži z vidika prejemanja informacij od nekoga, ki fizično stoji pred nami in v trenutku ustvari občutek varnosti in resničnosti povedanega, a svet se spreminja in splet že dolgo dominira na področju predajanja novih informacij.

Verjamemo, da sta dobra izbira načina oglaševanja vašega podjetja tako plakat v mestu kot tudi oglasni pano ob avtocesti, a vaš oglas ne rabi biti omejen na le eno mesto in na le določen krog ljudi.

Kaj, če bi lahko zajeli neomejen prostor in dosegli praktično neomejeno število ljudi, ne le tiste, ki slučajno naletijo nanj? Kaj, če bi se vaš oglas lahko nahajal na spletni platformi, ki jo uporablja milijone ljudi vsak dan in kaj, če bi vam ta platforma omogočala, da oglas celo sam najde ljudi, ki morda sploh ne vedo, pa iščejo prav vas? Vse to vam nudi Facebook oglaševanje.

Facebook je socialno omrežje, ki vsem svojim registriranim uporabnikom ponuja številne storitve – objavljajo lahko fotografije, komentirajo objave, klepetajo, dostopajo do iger in še več. Na mesečni ravni v svetovnem merilu platformo uporablja več kot dve milijardi ljudi, samo v Sloveniji kar tri četrt milijona. Primarna vloga Facebooka je sicer omogočanje ohranjanja stikov z družino, prijatelji in sodelavci, v zadnjih letih pa je ta platforma prevzela tudi vodilno vlogo kot dom številnih strani podjetij, ki na njej gradijo prave imperije potencialnih strank.

Facebook oglaševanje je tako postalo izjemno učinkovito orodje za dviganje prodaje podjetij, v kolikor se uporablja na pravi način. Za dobre rezultate je potrebnega veliko znanja in mnoga podjetja v Facebook oglaševanje vlagajo ogromne količine denarja, ne da bi se povezala s strokovnjaki na tem področju. To pripelje do slabih rezultatov in seveda nepotrebnih finančnih izgub.

Kako deluje Facebook oglaševanje?

Znotraj Facebooka lahko najdemo številne možnosti oglaševanja in nam je lahko v pomoč pri vseh fazah delovanja podjetja – ko nekdo morda še spoznava blagovno znamko, razmišlja o drugih možnostih ali pa, ko je že pripravljen, da opravi nakup in potrebuje le še zadnjo spodbudo, da dejanje tudi zaključi.

Ena največjih prednosti, ki jih prinaša Facebook oglaševanje, so številne možnosti izbiranja ciljnih skupin. Izbiraš lahko med skupinami ustvarjenimi glede na demografske lastnosti in skupinami ustvarjenimi glede na vedenje. Pri demografskih lastnostih upoštevamo predvsem lokacijo, starost ciljne skupine in spol.

Če Facebook primerjamo z drugimi družbenimi omrežji, ta spletna platforma nudi najvišjo donosnost vloženih sredstev. Na dejanski donos vplivajo številni dejavniki, najpomembnejši pa je tu seveda izdelava primerne strategije s strokovnjakom za to vrsto oglaševanja.

Facebook oglaševanje nudi mnogo možnosti pri izbiri umestitev, na katerih se lahko prikaže oglas vašega podjetja. Lahko ga izpostavi v viru novic, lahko pa se v obliki pasic in videov pojavi tudi znotraj drugih mobilnih aplikacij.

Orodje, ki je še močnejše od naštetega, pa je možnost ciljanja ljudi, ki so v preteklosti prišli v stik z vašimi objavami, si ogledali podoben Facebook video oglas, bili na spletni strani vašega podjetja ali pa se morda naročili na elektronske novice. Nedvomno je to orodje najmočnejše in ob pravilni uporabi nudi najboljše rezultate.

Je Facebook oglaševanje primerno za vaše podjetje?

Ker živimo v digitalni dobi, je velika verjetnost, da je večina vaših obstoječih in potencialnih strank med aktivnimi uporabniki spleta in družbenih omrežij ter so posledično v stiku s Facebook oglaševanjem, tudi če tega ne zaznajo.

Če ta del strategije rasti prepustite v roke strokovnjakom, lahko več dragocenega časa namenite razvoju vaših produktov in storitev oziroma tistega, s čimer se ukvarja vaše podjetje. Ker v podjetju Gorec deluje ekipa specialistov za Facebook oglaševanje, smo prepričani, da lahko s pomočjo tega spletnega orodja bistveno povečamo obisk na vaši spletni strani, nanjo pripeljemo veliko potencialnih kupcev in vam pomagamo doseči zastavljene cilje.

Avtor prispevka: