Z optimizacijo spletne strani do povečanja prodaje
Imate spletno stran, pa ste ugotovili, da od nje pravzaprav nimate ničesar? Pravi odgovor na vaše dileme je optimizacija spletnih strani! S tem postopkom boste namreč poskrbeli, da bo vaša spletna stran, na kateri ponujate določene produkte, ‘oživela’, uporabniki spleta jo bodo hitro našli, s tem pa si boste krepko povečali možnost, da bi svojo prodajo lepo povečali.
Kvalitetna optimizacija spletnih strani je torej ključ do uspešne prodaje prek spleta. Z njo poskrbite, da se vaša spletna stran pod določenimi ključnimi besedami pojavlja na prvih mestih v spletnih brskalnikih. Vsak, ki želi s svojo spletno stranjo kar koli doseči, mora zagotovo ciljati na prva mesta brskalnika Google, saj, resnici na ljubo, je prva stran Googla tista, ki si jo ogleda vsak, na drugo, tretjo in vsako nadaljnjo pa klikne vse manj uporabnikov. Optimizacija spletnih strani bo torej na vašo spletno stran pripeljala uporabnike, ki po spletu iščejo ravno tiste produkte, ki jih nudite tudi vi.
Kako začeti?
Za začetek optimizacija spletnih strani zahteva kar dober razmislek o tem, kaj točno je tisto, kar ponujate. Na podlagi tega izberete ključne besede, ki jih uporabniki spleta vtipkajo v Google. Kvalitetna analiza ključnih besed se ne izvede na prvo žogo, temveč zahteva kar nekaj pozornosti. Najbolje je izbrati ključne besede, ki se po spletu iščejo precej pogosto, so daljše od ene same besede, morajo pa se vsebinsko ujemati z vsebino vaše spletne strani. Dobro je izbrati več ključnih besed in pri tem ugotoviti, katere je izbrala vaša konkurenca – morda boste našli še kakšno, ki je vaš konkurent v optimizacijo ni vključil.
Optimizacija spletnih strani v dveh delih
Optimizacija spletnih strani se torej začne z iskanjem najprimernejših ključnih besed, nadaljuje pa s tako imenovano on site optimizacijo, ki v bistvu pomeni urejanje same spletne strani. Brez tega vam tudi odlična off site optimizacija ne bo pomagala tako, kot bi vam lahko, zato poglejmo glavne postavke, ki so nujne za optimalen uspeh optimizacije. On site optimizacija spletnih strani zajema urejanje naslovov (Title), opisa spletne strani, urejanje URL-naslovov in H-oznak, poleg tega pa je tu nujno potrebna tudi kvalitetna in dovolj obširna vsebina. Ta namreč zadosti preostalim kriterijem kvalitetne optimizacije, hkrati pa poskrbi, da se uporabnik na spletni strani zadrži karseda dolgo – tudi na podlagi tega vas bo Google uvrščal bolje kot prej.
Vsebina mora biti napisana na določeno ključno besedo. Ta se mora v besedilu na strani pojavljati v vnaprej določeni gostoti, seveda pa mora biti vsebina povsem unikatna, kar pomeni, da se v takšni obliki doslej ne pojavlja še nikjer na spletu. Vsebina mora biti zanimiva, podati mora koristne informacije oziroma tiste, ki jih uporabnik spleta tudi želi izvedeti.
Off site optimizacija spletnih strani pa zajema zlasti pridobivanje zunanjih povezav, ki poskrbijo, da se moč (rečemo ji tudi ‘link juice’) z neke spletne strani pretaka na vašo stran. Zunanja povezava Googlu namreč pomeni, da je vaša spletna stran oziroma njena vsebina res kvalitetna, na tej podlagi pa bo vašo stran ocenil kot dobro in jo uvrstil višje. Na tem mestu je treba poudariti, kako pomembno je skrbno načrtovano pridobivanje zunanjih povezav. Nekatere imajo namreč veliko večjo moč kot druge, biti pa morajo tudi kar najbolje razporejene, da vas Google slučajno ne bi kaznoval s slabšo uvrstitvijo.
Izberite zaupanja vredne strokovnjake
Ugotovili smo, da je optimizacija spletnih strani postopek, ki zahteva kar nekaj znanja, previdnosti in tudi izkušenj. Seveda se je lahko lotite sami, a lahko se vam zgodi, da se boste celotnega projekta lotili napačno in rezultatov ne bo. Zato svetujemo, da se v primeru, če želite na spletno stran pridobiti več kvalitetnega obiska in s tem povečati prodajo, obrnete na strokovnjake, ki jim optimizacija spletnih strani predstavlja vsakdanje delo in vam jamčijo za dobre rezultate. Na ta način ne boste na svojo stran pritegnili le več obiskovalcev, ampak bodo ti že tako ali tako iskali produkte, ki jih nudite. Tako boste dobili več možnosti za boljšo prodajo, ki se bo kmalu poznala tudi pri večjem dobičku in prepoznavnosti vas oziroma vašega podjetja.