Smiljan Mori

Smiljan Mori razkriva, kako si postaviti ceno

Za vsako uspešno zgodbo stoji kar nekaj dejavnikov. Nekateri so znani vsem, spet drugi so očem javnosti skriti, a zato morda še bolj pomembni za končni razplet. Izredno zanimivo zgodbo o uspehu ima tudi mednarodno priznani podjetnik Mori Smiljan, nekoč preprost fant s Štajerske, danes pa avtor prodajnih uspešnic, motivacijski govornik in eden najbolj iskanih finančnih coachev v Evropi, ki svojih dosežkov ne skriva. Z družino živi tako finančno kot duhovno bogato življenje. Se sprašujete, kako je lahko vse, kar ima, dosegel? V nadaljevanju vam bomo razkrili nekaj skrivnosti uspeha, ki jih je Smiljan Mori pripravljen deliti tudi z vami.

Se cenite dovolj, da vam posel prinaša izobilje?

Marsikdo bi na prvi pogled rekel, da so vsebine, ki jih Smiljan Mori razkriva na svojih delavnicah, seminarjih in predavanjih, precenjene. Morda se komu res zdi, da je za svoje storitve postavil visoke cene, a ko dojamete, kaj vse vam predaja, ko srkate njegovo znanje, ko vas njegova zgodba o uspehu navdihuje in motivira za razvoj vaše lastne zgodbe … Potem počasi vendarle dojamete, da je bilo vredno. Seveda, to bo ocenil vsak sam, dejstvo pa je, da je Smiljan Mori eden tistih, lahko bi rekli celo redkih ljudi v Sloveniji, ki si zna postaviti ceno. To pomeni, da vse, kar ima in nudi, ceni dovolj visoko, da si za svoje storitve preprosto upa postaviti visoko ceno. Tako visoko, da je skupaj z ženo v dvajsetih letih zgradil pravi imperij in postal milijonar.

Kaj je torej Smiljan Mori naredil, da je danes milijonar? Začel je pri sebi, v svoji glavi. Rešil se je kopice omejujočih prepričanj, delal na svoji samozavesti, se leta in leta uril v tem, kako in o čem razmišlja, ter v skladu s tem tudi deloval. Danes ni več nobena skrivnost, da smo to, kar mislimo in v kar verjamemo. To pomeni, da se vsi premiki in preboji, tudi tisti, ki vam prinašajo obilje, začnejo v vaših mislih, pravi Smiljan Mori. Seveda gre za kar obsežen proces, pri katerem je treba svoje možgane nastaviti tako, da najprej zaznajo, na kakšen način večino časa razmišljate, potem pa neprimerne misli obrniti v pravo smer. S tem niso povezane le misli na splošno, temveč tudi notranja motivacija in vrednote, ki so temelj za doseganje vsega, kar si v življenju zamislite. In še nekaj: če bi Smiljan Mori o sebi še danes razmišljal kot o nekomu, ki ni vreden bogastva, potem bi bil še danes preprost fant s Štajerske!

Ključno torej je, da v prvi vrsti primerno cenimo sami sebe, da si lahko v drugem koraku primerno ceno postavimo tudi na poslovnem področju – ne glede na to, kakšne produkte prodajate. S čimer koli se že ukvarjate, vse je neke vrste prodaja, pa naj bo to prodaja izdelkov ali storitev. Kako priti do tega, da se primerno cenimo? Odgovor ima Smiljan Mori. Spet se vse začne v nas samih, v naših možganih. Če se pogosto pritožujete, da, na primer, doma niste dovolj cenjeni, da vas prijatelji ne cenijo in podobno, potem ni nič nenavadnega, da vam tudi posel ne steče. Zato prve korake naredite sami pri sebi. Čim pogosteje se skušajte zavedati, o čem sploh razmišljate, svoje misli zavestno obračajte v bolj pozitivne, takšne, ki na prvo mesto postavljajo vas. Recite si, da ste dovolj dobri, uporabljajte pozitivne afirmacije, ki vas bodo v kritičnih trenutkih povlekle na površje. Takoj se boste bolje počutili, tudi drugi vas bodo začeli zaznavati drugače, saj jim boste znali postaviti meje, ker se pač po novem primerno cenite. In posledično se bo tudi na poslovnem področju nakazala sprememba. Seveda pa bo potrebno kar nekaj treninga, da boste dosegli nivo, kot ga ima na primer Smiljan Mori.

Kako si postaviti ceno, da boste uspešni in zadovoljni kot Smiljan Mori?

Omenili smo, da se pomemben ključ do primerne cene skriva v vas samih. Seveda pa boste ceno svojih produktov postavili tudi po raziskavi trga in konkurence. Vedeti morate, kakšna točno je/bo vaša stranka, poleg tega ji morate biti na razpolago, kadar bo želela vedeti, zakaj naj se odloči ravno za vas oziroma vaš produkt. Razumeti morate, kaj stranka od vas želi, seveda pa tudi, kakšno dodano vrednost ji lahko nudite. Zavedajte se, da podobne produkte kot vi nudi še marsikdo drug, zato res poskrbite, da boste nekaj posebnega, da boste nudili nekaj več kot drugi. Kot veste, tudi Smiljan Mori ni edini coach v Sloveniji!

Kako sploh določiti primerno ceno svojih izdelkov, storitev oziroma, če poenostavimo, kako si postaviti ceno? Vsekakor boste morali na tem nekaj narediti, če se pritožujete, da vaše znanje ni dovolj cenjeno, da z mesečnim izkupičkom niste zadovoljni, da imate ob sklenjenih poslih grenak priokus v smislu, da bi s tem pa lahko zaslužili več … Vse to so znaki, da si morate postaviti višjo ceno. Delo, ki je primerno (o)cenjeno, boste delali še z večjim veseljem, bolj se mu boste posvetili, veselili se boste novih izzivov. Tako kot Smiljan Mori, ki je eden najbolj veselih in nad življenjem navdušenih ljudi, kar jih imamo priložnost spremljati.

Vprašajte se, koliko bi radi zaslužili na mesec, da boste na koncu zadovoljni in preskrbljeni. Če je vaš odgovor dva tisoč evrov, potem boste kaj hitro prišli do zaključka, koliko boste morali računati za en svoj produkt. Če torej imate neko stranko, ki vam za eno svetovalno uro plača na primer 30 evrov, je to za vas dovolj? Se ob tem počutite dobro? Kaj vam o tem pravi notranji glas? Boste s tem pokrili vse stroške in vam bo zraven še kaj ostalo? Komu točno želite produkte prodati? Koliko želite, da vam na mesec ostane? Ko si boste odgovorili na ta vprašanja, boste kaj hitro prišli do primerne postavke, zato ob postavljanju cene razmišljajte v tej smeri.

Primerno postavljena cena vam na bo odgnala strank, ampak vas bo zaradi vaše pozitivne naravnanosti, nove energije in sveže zagnanosti obstoječa stranka priporočila potencialnim novim. Veste, kam vas lahko to pripelje? Prav je, da imate visoke cilje. Takšne je imel tudi Smiljan Mori, pa poglejte, kam je prišel. Zato si upajte segati po zvezdah – morda jih boste dosegli lažje, kot si mislite.

 

Avtor prispevka: