Videz in funkcionalnost strani z roko v roki
Kadar želite svojemu podjetju ali dejavnosti dvigniti uglednost, prepoznavnost ter povečati svojo prodajo, vas čaka pet korakov, s katerimi boste stvarem stregli, kot je treba. Izdelava spletnih strani je prva stvar, s katero boste lahko svojim uporabnikom in ciljnim skupinam pokazali, kako jim lahko pomagate, ter jih nagovorili, kako jim bo storitev ali izdelek, spremenil življenje.
Da pa bo vsebina strani uporabnikom vidna, pa je naslednji velik korak strokovna spletna optimizacija. Z njo se boste lahko pokazali v različnih brskalnikih, preko načrtovanih ključnih besed in si tako povečali možnost, da uporabnik izbere ravno vas. Pa si poglejmo 5 korakov do odlično načrtovane in strukturirane strani.
Pomembne informacije in izdelava spletnih strani
Kadar se boste lotili načrtovanja ter primerne strukture, pomislite na to, da bo vaša digitalna stran tako rekoč obraz blagovne znamke, zato jo je treba urediti tako, da bo dostopna uporabnikom, ki želijo kupiti izdelke ali storitve, ki ste jih zanje pripravili z namenom, da jim pomagate.
Prvi korak: Vse se začne z načrtovanjem strani
Začetek je včasih težek, vendar s pravilnim načrtom lahko uredite pristop, s katerim se začne izdelava spletnih strani. Temu sledi njen izris ter postavitev, ki je strateško načrtovana za pomen funkcionalnosti in sistema postavitve. Na tak način se vam namreč uredijo unikatne strani, ki stopijo pred konkurenco in dajo obiskovalcem razlog, da želijo z vami stopiti v stik.
Drugi korak: grafična podoba
Da bo stran kot mora biti, jo je treba predati v roke oblikovalcu, ki oblikuje prve strani oz. index strani. Ko ta del konča, dobite izdelek v predogled, če je vse kot mora biti, oblikuje tudi ostale strani in elemente, ki so pomemben del za to, da stran lahko normalno funkcionira. Za lažjo predstavo so sem šteti:
- košarica,
- razni obrazci,
- kategorije in podobno.
Delo se nato preda programerju.
Tretji korak: razvoj ter postavitev strani
Po tem, ko izdelava spletnih strani dobi grafično obliko, pride na vrsto programer, ki z navodili oz. mislimi oblikovalca, poskrbi za to, da končni videz spletnih strani zaživi. Po tem se uredijo še vse potrebne preusmeritve, ki jih je treba vezati iz starih na nove povezave in se tako izogniti morebitnemu padcu uvrstitev ter obiska v brskalniku.
Četrti korak: Obisk in prodaja
Kadar se izdelava spletnih strani zaključi, pa se pravi procesi šele začnejo. Če želite, da vas primerni uporabniki na spletu vidijo in vas tudi hočejo, je treba vzpostaviti oglaševanje ter primerno optimizacijo, ki poskrbita, da boste prepoznavni in pa zato, da lahko lovite nove kupce, ki se jih preko odlično načrtovanega UX (uporabniške izkušnje), vodi po strani.
Peti korak: Tek na dolge proge ali strokovna spletna optimizacija (SEO)
Za povečanje obiska, večjo prodajo ter splošno prepoznavnost vaše blagovne znamke in na koncu strani je treba redno izvajati optimizacijo. S tem se dosežejo zastavljeni cilji ter širša izpostavitev produktov ali storitev. Poteka pa v naslednjem zaporedju:
- izbira ustreznih ključnih besed: s pomočjo orodij se izberejo besede, ki prinašajo rast strani,
- on-site spletna optimizacija:
- v prvem koraku se uredijo vse tehnične zadeve, ki obrodijo največ sadov, to so vključitev primernih ključnih besed, meta podatki, naslovi, slike in podobno,
- nato sledi ureditev kakovostne vsebine, ki jo je treba ustrezno vstaviti po strani tako, da bo uporabniku in ob enem tudi brskalniku prijazna.
- Off-site spletna optimizacija: po kakovostno urejeni tehnični ter vsebinski ureditvi, stran potrebuje še dobre povezave, ki jo lahko potisnejo iz povprečja.
- To pomeni strukturiranje zunanjih povezav na raznih straneh, blogih ali forumih z dobro, DA (domain autority) in PA (page authority) oceno, ki vodijo nazaj na vašo stran in tako nosijo pozitivne vplive nanjo. Lahko bi rekli, da prinašajo tako imenovan »link juice«,
- S tem imate veliko možnost, da vas vidi širša skupina uporabnikov in takoj imate možnost več za razširitev.
Zadnji korak pa je: ureditev, prijazna mobilnim telefonom
Ker smo v dobi, kjer kar 80 odstotkov uporabnikov dostopa do različnih strani kar preko svojega pametnega telefona, je pomembno, da je izdelava spletnih strani prilagojena tudi na mobilni telefon. Zelo pomembna tukaj je prav tako spletna optimizacija, ki igra pomembno vlogo pri brskanju in iskanju rešitve na njihovo težavo. S tem boste torej lahko lovili večino svojega občinstva in dosegli uspeh, kljub temu, če tistih 20 odstotkov obstaja ali ne.
Pomembno pa je, da ostajate v koraku s časom, tako pri izvedbi strani kot tudi pri tem, da se zavedate, kako pomembna je spletna optimizacija za dvig pozicije, prepoznavnost in večjo prodajo. Brez orodij, spletnih pripomočkov ter algoritmov, bi zelo težko zmerili uspešnost, ki jo žanje vaše spletno mesto, zato bodite odprti za novosti, spremembe in poslušajte, kaj vam uporabniki, preko tega, kako se znajdejo ob brskanju, preko uporabniške izkušnje, govorijo.
S tem ko boste uredili, da bo spletna optimizacija narejena pravilno, ter ko bodo kratkoročni in dolgoročni cilji zastavljeni, več ni bojazni, da ne bi dosegali želenih mest.